Tilpasset søk

fredag 10. september 2010

Norgesglass

 

Vi skal ha hobbykveld her på mandag. Da skal vi lage nålepute av Norgesglass. Å i den annledningen måtte jeg prøve meg frem hvordan vi skulle løse denne oppgaven. Da vi bare hadde sett ett bilde av en slik på internett.

Det jeg gjorde først var å spraye Chrome lakk på lokket for å få det litt “freshere” i fargene, da noen av dem var litt rustne. Klippet en runding av papp som er like stor som den glass lokkets innersirkel. Klippet en akkuratt lik sirkel i stoff. Klippet en runding som var litt større enn den ytterste sirkelen på Norgesglasset. Limte den største sirkelene med lim pistol inni metall sirkelen. Fylte den med vatt. La papp sirkelene og tøy sirkelen oppå og limte med limpistol rundt kanten å presset det ned slik at det satt fast..

Gleder meg til venninde gjengen skal lage disse, da skal jeg legge ut bilde av det vi har laget. Til nå er det bilde av mitt prøve prosjekt.

DSCF6023

1 kommentar: