Tilpasset søk

mandag 13. september 2010

Hjemmelaget Sjal

 

Min gode venninde kom å fortalte om ei  fra barselgruppen hadde laget ett sjal utav ett merkelig garn og noen blonder å diverse andre ting. Vi fikk da se bilde av dette sjalet, å våre tanker va jo at det klarer vi..

Var en tur på Kraktiv på kvadrat å kjøpte meg ett “nøste” med dette garnet og har masse blonder hjemme som jeg puttet i.

Sydde da dette sjalet når jeg kom hjem. Min første tanke var at jeg måtte gi ett slikt til min mor i bursdags presang..

her kommer det ett bilde av “verket”

DSCF6035

DSCF6034

Kunne du tenkt deg ett slik?

3 kommentarer:

  1. Så fint Lena! Gleder meg til jeg begynner på sykurs snart, så jeg kan sy på mer enn Jakobs knapper, og buksehull :)

    SvarSlett
  2. tusen takk julia.... tror jakob e fornøyd med din knappe innsats da men ;)

    SvarSlett
  3. Hei Lena!
    Tusen takk for kjempe koselig kommentar på bloggen min :)
    Og helt knall att du la deg til som følger :)
    Da må jeg jo bare si att dette sjalet så nydelig ut!! :)
    Hadde vært kjempe fint om du kunne delt "oppskriften" med meg?

    Klem KAROLINEMOR!

    SvarSlett