Tilpasset søk

mandag 6. september 2010

Fretex skatter….

 

 

Har vært en tur på fretex i dag. Der fant jeg to fat, to små lysestaker i messing, en litt støre lysestake i messing.

Da jeg kom hjem la jeg alt jeg hadde kjøpt i zalovann å lot det ligge noen timer fær jeg brukte sånn “slipesten” som det kalles som er kjøpt på messe.

Pusset alle tingene. Så sprayet jeg messing lysestakene med Chrome lakk fra biltema.

Satte det så sammen med noen andre ting jeg hadde hjemme så ble det nyyydelig..

 

Legger inn noen bilder så kan dere se selv!

 

DSCF5993

DSCF5987

DSCF5990

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å følge bloggen din Lena, har også tenkt å komme i gang etterhvert, men som du ser, så ligger jeg dårlig an :) En vakker dag kommer den, hihi! Ha en glimrande dag.

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine disse fatene er. Jeg måååå jo bare ta meg en tur på fretex å håpe ikke du har vært der rett før meg ;)

    SvarSlett