Tilpasset søk

tirsdag 7. september 2010

Loppemarked tur på en søndag.

 

Tok meg en tur på loppemarked på søndag. Hadde sett plaktat i veien noen dager å tenkte dette må jeg få med meg. Reiste innom å tok ut 500,- tilfelle jeg fant noe stort gøy. Loppemarkede skulle holdes på Riska Boas.

Da jeg kom frem omtrent 10 min før d skulle åpne, fikk jeg tildels sjokk da jeg så alle menneskene som var helt på styr etter å komme inn.

Jeg brukte rolige steg når jeg gikk inn å der så jeg egentlig bare masse rot. Men dag jeg tittet meg litt rundt fant jeg endel godsaker

 

DSCF6004

Denne engelen kostet meg 10kr

 

DSCF6007

Disse koppene sammen med 6 andre kostet 20 kr

 

DSCF6006

Denne flottet potten kostet meg 20 kr.

 

Ergo jeg brukte bare 10 % av det jeg hadde tenkt å bruke på loppemarked. Kanskje fordi jeg ikke orket å rote gjennom en svær eske med masse messing som egentlig har fantastiske muligheter.. Men da di eldre menneskene var så ivrige så følte jeg ikke noe for å trenge meg på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar